søndag 27. november 2011

Wilde




I august tror jeg det var, var jeg sammen me søsteren min og ei venninne på Nelly High Heels Shoe Party. De hundre første sko få sko. Og me ble blandt de hundre første. Det virka mørkt ut ei stund om me kom t å få desse skoene, men sist fredag så kom de i posten. De va jo såååå fine og flotte. Elske fargen MEN tenkte de kom til å være ett hekkan å gå på pga høyden. Men der tok jeg feil. De er såååå goe på foten, helt merkelig.

Så igår når jeg var i 66årsdag/50års kjærester til moste Aslaug og onkel Karl-Olav så gjekk eg me de til ære for moste. Hun er ei skikkelig bytante ;) Hun DIGGA dem. I hele seks timer var de på føttene mine og jeg merka de neste ikke. Det va godt, er litt nøpen på sko så va litt skeptisk. Men hadde bestemt meg for at litt kunne jeg ihvertfall gå med dem. Fekk litt oppmerksomhet også men d gjorde jo ikke så mye *hehe*

Skoene heter Wilde 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...