torsdag 20. september 2012

Ønskeliste fra Ikea ♥

Tina og jeg var på Ikea igår, og der var såååå mye vakkert at jeg måtte rett og slett lage meg ei ønskeliste. Tenkte nå jeg skulle dele de ønskene med dere. Ei jente kan alltid drømme om ting hu ville hatt... Har ikke plass til halvparten av tingene MEN er som sagt lov å drømme og se.

Jeg kunne tenkt meg denne stolen og puffen, de hadde passet sååå godt til skjenken som jeg nettopp har malt: 


Kunne også tenke meg noe nytt som tven står på, den jeg har nå er bruk bar og fin. Men frister med noe nytt, og da frister disse: 




Og ett skap til å ha dill og dall i er heller ikke å forakte, og da likte jeg godt disse:




Kunne også tenkte meg disse hylleinnsatsene til expedithylla mi, synes de var fine og kjekt me hylle. Kan sette litt mer inni hylla/skapet da:

 Og tilslutt ville jeg gjerne hatt denne. Den er bare nydelige, har sett den irl og er bare AMAZING:


Dette ble ett langt innlegg, men har mange ønsker/drømmer fra Ikea. Kunne sikkert funnet en hel haug til, men er ikke sikkert dere vil se alt dette engang. Hehe! 

Likte du noe av dette?




1 kommentar:

linnørtenånå sa...

Oi så smart den hyllegreia til expedit var. Skal skyndte meg inn på ikea og sjekke om de har den i andre farger enn hvit. Da jeg har expedithylle i bøk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...