onsdag 27. juli 2011

No knead rolls igjen og fletter i håret.

I helga så var min mor, søster og jeg såååå
heldige at vi hadde Madelen på besøk.
Fra torsdag til lørdag var hun der. Og hun liker godt å være her.
Vi var på sjåpping, mada endene, hadde mor (eller moste som hun blir kalt
siden hun er moste til mora til Madelen, hehe) også med på sjåpping, det likte hun. Såg film og hadde lørdagskos på fredagen :O :P Hehe....

Måtte lage no knead rundstykker med henne, hun syns det var rart at vi skulle sprøyte vann på de før vi stekete de. Og det kan jeg forsåvidt forstå hun reagerte litt på det :)

Men syns de var gode for det om og spiste nesten ett helt ett...

Og så fant min søster ut at hun skulle flette perler i håret på henne. Det er noe søss gjorde og har gjort på mitt hår flere ganger og ska ikke se vekk ifra at hun må gjøre det igjen :) Madelen ble så fin og så kry over flettene MED perler i....

SØTA!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...