søndag 7. november 2010

Nøn nøn!!


Denne kaka har søss laget med litt hjelp av meg.

10 kommentarer:

Hilde sa...

Eg har bare ein ting å sei Unni <3
FANTASTISK......trodde knapt det eg såg her nå, herlighet kor kreativ du e <3 å ikkje minst inspirerende for andre ;)

Unni sa...

Aww, tusen takk Hildesnuppå!! Denne kaka e det søstera mi som ska ha æren for eg he bare hjelpt t litt. Men godt eg/me kan være t inspirasjone :D

Bodil :-) sa...

Åååh kjekt du likte den Hilde!!! :)

Takk for hjelpen Unni. Gleder meg til neste gang :)

Unni sa...

:o) me too

Dicte sa...

Sååå fin! :D

Og så sulten jeg blir... Godt mannebeinet står på kjøkkenet i skrivende øyeblikk, så jeg ikke kaster meg over nødlageret av godis her. :P

Unni sa...

Hehe....godt du he ett mannebein som gjer deg føde Dictevennen ;o)

Anonym sa...

KULT!

Unni sa...

:o)

Dicte sa...

Ja, han er ganske kjekk å ha når jeg blir sulten.. :P I går fikk jeg kyllingwok, og i dag håper jeg på medisterpølser. Hehe!

Unni sa...

Heldig du er! Finnes der flere sånne menner der du bor? Sko hatt meg en sånnen :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...