lørdag 1. august 2009

Tattoo Convention

Sist helg var jeg på Tattoo Convention i de røde sjøhus i Stavanger!!
Der var jeg sammen med Lise, Bodil, Merete, Ida, Linda og Lilliana.
Flotte gjeng å være med. Traff faktisk mange kjente i tillegg, var utrolig koselige!!
Gleder meg til neste år allerede. Legger ved nogen bilder...


Jeg traff Elaine Davidsen
Mest pierca dama, hun har ikke mer enn 6725. Tatt 720ca siden februar.
Skamkule dama, det skal hun ha. Var morsom og kjekke å snakka med.
Hun er forresten bare 31år, sko ikke tro det men...


Jeg traff Isobel Varley
Mest tattooverte senior dame, 72år gammel.
Fikk snakka litt me henne, men var ikke så lett å få kontakt me henne.
Litt beruset :P Lørdagen sto hun å danset til Iron Maiden :P


Daniel Larsen en dyktig illusjonist som var der.
Jeg måtte snakke med han foran alle,
men slapp heldigvis å gå opp på scenen *puh*


Lise gikk modell for Frøken Fryd Clothing
Hun var kjempeflink og SÅ tøff.
Jeg er kjempestolt av henne!!


Dreymadis var å dansa. De var skamdyktige!!
Jentene kunne ihvertfall vrikke på hoftene... Fytti grisen!!
Disse kom fra Polynesia


Han her hører også til Dreymadis,
han skremte oss når vi satt veldig konsentrert å snakka med Elaine.
Han va dyktig til å danse og faktisk veldig flink til å spille på skjeer.
Har aldri hørt nogen spille på skjeer på den måten!!
Han fekk Lise til å komme å danse oppe på scenen med han!!
Hun er TØFF!!


Jeg fikk meg ny piercing i venste conch.
Gjorde ikke så vondt som jeg trodde.
Flinke Gregor fra Leading Light i Sandnes tok den :)




Lørdagen laget Gregor englevinger på hun her.
Ca 320 sprøytenåler hadde hun.
Såg temmelig vondt ut,
men hun hadde ikke en mine om at det gjorde vondt.
Låg bare å slappet av :P



Helga var utrolig kjekk. Masse nye opplevelser.
Nye venner og bekjente *hehe*

Elaine og han hulahula mannen var jo våre gode venner hele helga!! GØY!!

Skal se om jeg kanskje får lagt inn noen av videoene fra dette om ei stund, men lover ingenting ;)

3 kommentarer:

Bodil :-) sa...

SKAMKJEKKE HELG!!!

Takk for at du drog meg med Unni :) Masse glad i deg!

liseliten sa...

Det va SÅ kjekt!!! Takk for fine ord :) Håpe eg får fatt i filmene ein dag! Spennande å se! LOVE YOU

Merete sa...

Kjempe kos å vær me dåkker! Glede meg t neste år! Ska så absolutt vær me!!!!
Masse fine bilder, og endå flerre minner!!! :) Glede meg t å se alle sammen igjen, me må møtas igjen snart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...