lørdag 4. oktober 2008

Hmm, ka eg ska kalle dette korte....




15 kommentarer:

Stjernebarna sa...

å som jeg har kost meg nå da:-) du har jo kommet med masse nytt siden sist jeg var her:-)

kjempeflink er du:-)

toffifee og pynteposen moren din ga bort var jo skjønne da:-)

ha en fin kveld:-)

hilsen Randi i skogen:-)

WencheP sa...

Det ble kjempestilig! Flotte detaljer og flotte farger!

Anita sa...

Så fint ;))

liseliten sa...

Utrolig spennende kort! Elsker fargene

Bodil sa...

Endelig var bloggen din oppdatert (nei, jeg var ikke den rette til å si det *flau*)!!! Mye bra Unni!

Glad i deg!

Klem

Unni sa...

Ååååååå TUSEN TAKK TIL DERE ALLE!!!!

GO'KLEMMER TIL DERE!!!!

Bibbi sa...

Her var det kommet mye fint siden sisst jeg var innom!

Skikkelig fine kort, esker poser og ikke minst kaka var lekker....

Fredhøy - Gro sa...

Her var det mye fint, ja! Likte dette kortet spesielt godt, hvor kan jeg finne oppskrift på det? Fins det på nett?

Desirée sa...

Så mye fint du lager! Morsomt kort til cola mannen :)

Unni sa...

Heia alle tre damene...

Så utrolig kjekt at dere he tatt dere tid til å kommentere bloggen min. Smiler når eg ser eg he fått ny kommentar. Tusen takk!!

Stor klem t dokk alle :D

Trine sa...

så utrolig lekkert kort!

Nina sa...

Kjempeflott kort, Unni.
Klem Nina

Mary sa...

er på en webringrunde:))
kjempefine kort,men kakene var jo et syn,allsidig du:))

eba sa...

Oj, så flott! Du har laget mye artig og flott siden jeg var innom!
Pst - jeg har blogcandy, velkommen innom! ;)

Unni sa...

Åååååå tusen takk for alllle kommentarene... Eg blir så glad når folk skriver til meg :) men har blitt dårlig me å gjøre d samme selv :( Ska prøve å skjerpe meg :)

Stor klem t dere alle...

Og eba, eg komme innom :P :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...