torsdag 5. juni 2008

Blogg-tags....


Eba var så snill å sendte denne til meg. Tusen takk Eba :) Takk for en KOSELIGE grunn :) :)
Jeg vet ikke helt hvem som ska få den, for den passer til sååååå mange som jeg kjenner... Så jeg vil egentlig si at de som føler den passer dem, legg den til. For alle som jeg kjenner er kreativ på en el annen måte og fortjener den!!!

----

Pick up the nearest book. Open on page 123. Find the fifth sentence. Post the next three sentences. Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Den som ligger i nærheten av meg er: Ingen ny sjangse av Harlan Coben. Kjempespennende bok som eg leste ut på ei uke, og boka inneholder over 300 sider... tror det e første gang eg har lest ut ei så tykk bok så fort, hehe....
Så jeg snakker til ham. Jeg forteller han alt. Og akkurat nå holdt jeg på med å fortelle han om Dina Levinskys besøk-"Husker du henne pappa?"-og den gjemte CDen.

Denne fikk jeg av Ingunn og jeg sender den videre til:
Ellen, Eba, Karianne, Whenche og Hermine(Marit)

----

Har blitt tagget igjen av kjære Eba :)

OK, reglene først:"Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden?-
for ti år siden gikk jeg første år på ungdomskolen,
begynnelsen på mine tre vanskeligste år på skolen :(

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?
oi, vanskelig, hadde ingen liste idag,
dagen igår endte dårlig :( (slutt me typen :(:( )
men de måle eg hadde som eg he nesten vær dag
(siden pskyen min ikke e go) er følende:
stå opp, gå på kontaktsenter,
vær litt sosial, gå på grilling me mental helse og prøve å nyte dagen.

3: Snack jeg liker??
enig me Eba her, kan bli en laaaang liste, hehe.
men er glad i chips og sjokolade og sure/seige ting av og t :D

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??
då ville eg kjøpt huset jeg bor i og gitt det til mor min.
så ville jeg kjøpt hus el leilighet til meg selv,
så gitt endel til søsteren min.
og til de fattige i fattige land, så de kunne fått tak over hode,
noen av de ihvertfall, eller kanskje heller bygd sykehus til de,
ja, det tror eg hadde vært bra :D sykehus me alt utstyr, i topp klasse!!
Pluss hobbyting, hehe....

5: Steder jeg har bodd?
ålgård og konsmo..., men tror ikke eg kommer til
å bo andre plasser enn ålgård, trives så godt her :D

6: Disse folka vil jeg vite mer om:
lise, ingunn, karianne, ellen og nina....
men det er frivillig så ingen tvang, jenter :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...