søndag 6. april 2008

Dagens bakverk :D :D



8 kommentarer:

Bodil sa...

Mmm snadder. Gleder meg til å smake dem når jeg kommer opp senere i dag.

:D :D :D :D :D :D :D

Unni sa...

Ja, de var goe...nam nam :D

Bodil sa...

Knallgoe va de søss :D

guitar#girl sa...

nam, det er det beste jeg veit
fikk lyst på =)

Unni sa...

Takk søss....godt du likte de...

Må bake da, Ingunn vennen....

Marte sa...

Mmmm! :)

Jeg har lagt ut en blogcandychallenge - koselig om du vil være med selvom fristen er litt kort...

Godklem fra Marte

Nina sa...

Så flink du er til å bake også da!
Disse kanelsnurrene så innmari gode ut. Fikk lyst til å bake nå. Marsipankaka ser helt fantastisk ut. Imponert!
:)Klem

Unni sa...

Hei Marte, skal prøve meg på utfordingen...om eg klare, hehe...

Heia Nina, takk skal du ha... Er kjekt å bake både søte gjærdeiger og kaker :D :D

Klem til dere, begge...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...