torsdag 17. januar 2008

Svart hvitt...





15 kommentarer:

?? sa...

Jammen har du fått kreativiteten tilbake, Unni...
Kortene dine er knall tøffe og flotte....Super flotte stempler den gutten og hun jenta på siste kortet her...
Gla`deg også, snuppa....
Masse klemmer

Unni sa...

Smiler, ja ser ut som den sakte men sikkert har kommet litt tilbake. Me hjelp av deg, siden eg fikk lov å stjele ideene dine :P
Liker godt gutten og jenta mi ja :P :)

Klemsi

Tomas sa...

Jeg vet hvem som skal få designe valentine's dag kortet til Gabriella...

Tar du på deg oppdraget?

Supre kort du har laget!!

liseliten sa...

Åhhh diggbart, det damestempelet!!! Du e knallflinke Unni!!!!

Unni sa...

Smiler, Tomas, kort ska eg nok klare å få lage...første gang eg he fått bestilling så langt vekke herfra :P Får bare håpe du blir fornøyd :D

Smiler, takk Lise. Ja, hun er absolutt diggbar :D

Anonym sa...

Kjempe bra:0) Likte de alle jeg:0) Kan du sende litt innspirasjon over haugen?? :0)

Unni sa...

Ler.... Ska prøve... Sender de nå, kjenner du det?? Takk for at du likte de :D

Inger Marie sa...

Knall stilig kort Unni :)
Og det er godt å se du er i siget igjen :)

Klem fra Inger Marie

guitar#girl sa...

for noen kommer ting vanskelig og for andre ikke.
du har det med å få till utrolig vakre og kreative ting.

kortene dine er kjempe fine vennen.
jeg blir målløs av slike vakre ting

håper du har det bra


klemme

Unni sa...

Inger Marie, tusen takk... har kommet litt i siget ja :D

Ingunn, ååå, du er meg søt :D Rart at eg kan få noen t å bli målløs, men er litt kjekt åg :D
Takk for at du liker kortene mine...

Anonym sa...

Kjempestilig kort! Det er så fint med kort som er i svart-hvitt!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

-Gunhild-

Unni sa...

Tusen takk :D

Bare hyggelig, du lager jo utrolige kort!!

Solveig sa...

Nydelig det svarte kortet!

Tusen takk for kommentar i min blogg, og du må prøve med å ha distress puta rett på stemplet og deretter stemple på akvarell.
Eller ha tusj rett på stempelet og spray litt vatn på, så stemple på akvarell!

eba sa...

Så flotte kort du har laget! Jeg har også lyst å prøve å lage sort-hvitt... :D Det er skikkelig stilig. Ser du har fått tak i noen av Toves koslige stempler også. Flott kort du hadde lagd med de! Og det glassfatet var flott!

Unni sa...

Solveig....takk takk. Sko prøvd det mn sko virkelig hatt noen som kunne vist meg noen triks. Er veldig flink til å gi opp når eg ska prøve noe nytt :P

Eba...takk takk... Ja, svart hvitt er kult :)Takk takk for fine kommentarer av kort og glassfat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...